8.2.10

Twitter!

Ik moest er ook aan geloven. Vele conservatieve vrienden - onder wie vooral Menno de Bruyne en Arend-Jan Boekestijn - zeiden dat ik toch echt moest gaan twitteren. En ik geef toe: het is eigenlijk heel leuk. Nu weet ik tenminste wat Arend-Jan afgelopen zaterdag heeft gegeten, en weten mijn volgers waar ik afgelopen zaterdagavond heb uitgehangen, en dankzij twitter weten we nu ook dat het bericht in de Telegraaf over de snode plannen van de SGP om op slinkse wijze vrouwen te weren, een canard is. Zie: www.twitter.com/BartJanSpruyt.

1 comment:

vandenboom said...

Beste Bart Jan Spruyt,
Gisteren Uw column in Elsevier met plezier gelezen, kan een en ander wel onderschrijven, hoewel enkel de waardering voor casual chique en dan vooral de Engels adelijke variant me wat te protestant/angelsaksisch gericht is.
Laten we zeggen dat er ook een Latijnse variant van beschaving mogelijk is, die mij overigens persoonlijk beter bevalt. Verbijsterd was ik evenwel over Uw suggestie Hoog Catherijne gericht met een neutronenbom te bestoken.
Is dit een bewuste aanzet tot genocide?
Is de haat tegen het Plebs zover doorgeschoten dat U een oproep doet tot volkerenmoord?
Voor zover ik altijd begrepen heb, laat juist de Neutronenbom alle gebouwen intakt staan en dood enkel de mensen!!!!!!!!!!!!!!!!!
In afwachting van Uw antwoord
Herman van den Boom
Heks, Belgie.
http://www.hex.be/